مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:502022-01-15اجتماعي

27 هزار بازدید از آثار تاریخی گلستان/ دستگیری 76 حفار غیرمجاز میراث فرهنگی


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اجرای بیش از 27 هزار بازدید از آثار تاریخی، اماکن فرهنگی، تپه و محوطه های باستانی سطح استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اجرای بیش از 27 هزار بازدید از آثار تاریخی، اماکن فرهنگی، تپه و محوطه های باستانی سطح استان خبر داد.

رحمان فرمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با توجه به پراکندگی آثار و اماکن تاریخی در استان گلستان و لزوم حفاظت و صیانت هر چه بهتر از این مواریث، یگان حفاظت میراث فرهنگی مستمر از مکان های تاریخی بازدید می کند، اظهار کرد: این نهاد با متخلفانی که به صورت پایشی و گزارش مردمی شناسایی شده اند، از طریق مراجع قانونی برخورد می کند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان به میزان بازدیدهای انجام شده از ابنیه و اماکن تاریخی و فرهنگی استان طی 9 ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه سال جاری بیش از 27 هزار مورد بازدید از آثار، ابنیه، حرایم تاریخی و پایگاه های مستقر در شهرستان های استان توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی انجام شده است.

او اضافه کرد: در این مدت 97 نفر در جرائم مرتبط با میراث فرهنگی استان شناسایی و دستگیر شدند که 76 نفر از آن مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار بازدید از آثار تاریخی گلستان/ دستگیری 76 حفار غیرمجاز میراث فرهنگی

27 هزار بازدید از آثار تاریخی گلستان/ دستگیری 76 حفار غیرمجاز میراث فرهنگی